Πρόλογος 2022-2023

Πρόλογος (Uitspraak: Prologos; Grieks voor: proloog).

Aan het begin van ieder schooljaar komen alle gymnasiasten tezamen voor de Prologos, een activiteit op het Picasso door gymnasiasten voor gymnasiasten. Dit jaar hebben de leerlingen uit 6Pissarro (6VWO), Ilse-Sophie, Nienke, Sander & Ninthe, de Prologos georganiseerd. En wat hebben ze dat leuk gedaan! Aan de hand van een uitdagende quiz hebben de gymnasiasten in groepjes gestreden voor de eerste plek. Het was een spannende strijd, maar uiteindelijk is er een welverdiende winnaar uitgekomen. Ook jij, beste lezer, kan jouw Klassieke oudheid kennis nu testen aan de hand van de Finale vraag van de Prologos 2022-2023: Hoe wordt er gezegd dat Heraclitus dood is gegaan?
Dit blijft een leuke manier om aan het begin van het jaar gezamenlijk onze hersenen op te starten!