Gebruik je talenten, doe mee met Schooltoneel! ?

Misschien heb je het al gemerkt: het Picasso Schooltoneel gaat weer beginnen. Nog beter nieuws: jij kan meedoen!

Heb jij talent voor zingen, dansen, acteren of ben je gewoon enthousiast? Wil je misschien liever meehelpen met de grimm, techniek of achter de bar staan tijdens voorstellingen (16+)? Wij zoeken leerlingen uit klas 2 of hoger die graag mee willen werken aan een geweldige ervaring vol magie en lol. Dit kan op, maar zeker ook achter het toneel. Iedereen is welkom bij schooltoneel, dus kom erbij!

Ook dit jaar staat het enthousiaste Team Toneel weer klaar om er een geweldige show van te maken, maar daar ben jij voor nodig (ja, jij!). Lijkt het je leuk om de sfeer te proeven? Dat kan! De eerste drie repetities zijn proefrepetities. Kom vrijdag 11 november om 16:30 uur naar het theater, dan kan je kijken of het iets voor jou is!

We oefenen vanaf 11 november iedere vrijdag tussen 16:30 en 18:00 uur. Het repetitierooster volgt nog. We zullen sowieso gedurende de gehele voorjaarsvakantie repeteren (op school), dus hou die week vrij.

Ben je nu al helemaal enthousiast? Wij ook!

Vragen kan je altijd doorsturen naar: [email protected]

Tot snel!

Team Toneel