Greenteam Zoetermeer organiseert jongerendebat

Op dinsdag 8 maart heeft er een jongerendebat betreffende duurzaamheid in Zoetermeer plaatsgevonden. In de aula van het Alfrink College kwamen een aantal leden van verschillende Zoetermeerse partijen duidelijk maken hoe zij denken over specifieke duurzame zaken in Zoetermeer door middel van enkele stellingen. Na lekker gegeten te hebben begon het debat. Het debat duurde van 17.00 uur tot 19.00 uur waarin de stellingen besproken werden en er kritische vragen werden gesteld door de leerlingen. Ook gaven de leerlingen aan dat zij ook met oplossingen willen komen en lieten ze goed zien hoe creatief en actief ze meedenken over duurzaamheid.

Anna uit het Picassogreenteam zei na afloop: “Ik vond het erg leuk en vooral heel leerzaam, heb er echt wat van opgestoken”.

Wil jij je ook aanmelden voor het Greenteam? Stuur dan een mail naar [email protected]