Inschrijving voor de Picasso Cup 2021 is geopend!

Met plezier berichten wij jullie dat op dinsdag 13 juli om +- 10:00/11:00uur de Picasso Cup weer gespeeld gaat worden.

Dit jaar op onze eigen vertrouwde velden van voetbalvereniging F.C. Zoetermeer. Dit traditionele, befaamde en zeer gezellige 7 tegen 7 voetbaltoernooi is zeer goed bezocht en meerdere teams zijn er al voor in training.

Hopelijk schrijven vele teams zich in en zien we vele oude bekenden tegemoet in sporttenue.

De inschrijvingen zijn vanaf nu geopend. Dit gaat als volgt;
GA naar www.tinyurl.com/picassocup.

Wanneer je in de onderbouw zit (klas 1 en 2) stel je een team samen binnen je eigen stamgroep.

Wanneer je in de bovenbouw (klas 3 en hoger) zit mag je zelf een team samenstellen met leerlingen van het Picasso Lyceum die ook in de bovenbouw zitten. Geen spelers van buitenaf. Alleen leerlingen die op onze school zitten, of dit jaar examen hebben gedaan bij ons, mogen meedoen. Ook oud-leerlingen mogen meedoen, die een Picasso diploma hebben bemachtigd.

Zorg dat je een sterk team hebt met tenminste 7 spelers, want ook dit jaar zullen de docenten weer meestrijden voor deze cup. Ze zijn dit jaar favoriet bij de bookmakers.

Inschrijven doe je door dit formulier in te vullen!

Let op er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus Vol=Vol.
Het docententeam is al in volle training en gaan voor prolongatie van de Cup!

Loting zal live te volgen zijn via Instagram op maandag 12 Juli!

Succes!!!