Leden sportcommissie gezocht!

Dit schooljaar organiseren we 1 keer per maand op de dinsdagmiddag een naschoolse sport activiteit (15.45 -16.45 uur).

We zoeken enthousiaste bovenbouwleerlingen die willen helpen om te onderzoeken welke sporten we gaan aanbieden. En die willen helpen met het opzetten en begeleiden van de naschoolse sport. Deze leerlingen worden de leden van de sportcommissie en fungeren daarmee ook als aanspreekpunt van de naschoolse sport.

Vind jij dit leuk?! Dan kan je je opgeven tot en met vrijdag 17 september 2021.

Mail je motivatie met leuke foto en algemene gegevens (naam, stamgroep, niveau, email adres, telefoonnummer, leeftijd en hobby’s) naar mevrouw Van Eijk [email protected]

Als jij je hebt opgegeven hoor je op dinsdag 21 september of je door bent voor de tweede ronde. De tweede ronde is een gesprek met de vaksectie LO.

Een mooie ervaring, uren die meetellen voor je maatschappelijke stage en een onderdeel dat telt voor je Plusdocument (document ter aanvulling op je diploma).

Heb je vragen? Stuur mevrouw Van Eijk een mailtje.