Meedoen met Schooltoneel? Grijp je kans!

Misschien heb je het al gemerkt: het Picasso Schooltoneel is weer begonnen ?.
En jij kan ook nog meedoen!

Heb jij talent voor zingen, dansen, acteren of ben je gewoon enthousiast? Wil je misschien liever meehelpen met de grimm, techniek of achter de bar staan (16+)? Iedereen is welkom bij schooltoneel, dus kom erbij!

Ondanks deze hele gekke tijden hopen we jou ook dit jaar weer te zien. Achter de schermen zijn we er druk mee bezig om ervoor te zorgen dat toneel dit jaar ontzettend tof (en coronamaatregelvriendelijk) wordt, en we hebben er meer dan zin in om weer aan de slag te gaan!

Wij zoeken leerlingen uit klas 2 of hoger die graag mee willen werken aan een geweldige ervaring vol magie en lol. Dit kan op, maar vooral ook achter het toneel!

We oefenen om de week op donderdag en vrijdag tussen 16:30 en 18:00 uur. Het repetitierooster vind je hier. We zullen ook in de voorjaarsvakantie repeteren, dus hou deze vrij!

Heb je al meegedaan met onze proefrepetities en zijn je gebeden verhoord? Heb je nog niet meegedaan met onze proefrepetities en wil je alsnog meedoen? Kom aankomende donderdag 18 december langs de AULA!

Als je je wil opgeven voor schooltoneel kan dat via deze link.

Ben je nu al helemaal enthousiast? Wij ook!

Heb je nog vragen of opmerkingen? Stuur ze naar dan naar:

Tot snel!

Team Toneel