Welkom bij de diploma-uitreiking!

Diploma-uitreikingen op 5, 6 en 7 juli (ook te volgen via livestream)

Met veel plezier nodigt het Picasso Lyceum de geslaagden uit voor de diploma-uitreikingen op maandag 5 juli (4DA1, 4DA2 en 4DA3), dinsdag 6 juli (5FH1 en 5FH2) en woensdag 7 juli (6PI1 en 6PI2) in de gymzaal van het Picasso Lyceum. In aansluiting op het mooie examenresultaat van vorig jaar, dit jaar wederom een heel mooi resultaat!

Wilt u de uitreiking rechtstreeks volgen in Teams?

De livestream kan bekeken worden via de Microsoft Teams applicatie of via het web. Hiervoor krijg je de keuze na het klikken op de URL. Inloggen is niet noodzakelijk, er kan gekozen worden voor de optie: “Anoniem deelnemen”

De tijden zijn als volgt:

Maandag 5 juli
16.00-17.30 4DA1* MEV, PEN, BRO
18.00-19.30 4DA2* LAF
20.00-21.30 4DA3* LDN, MRN, VRW en PEN
Klik hier om de uitreiking rechtstreeks te volgen!

* Soms staat de naam van een coach achter twee groepen vermeld. De leerling woont de bijeenkomst bij van de klas waarin hij/zij zit.

Dinsdag 6 juli
16.00-17.30 5FH1* LIG, ZUI en PVR
18.00-19.30 5FH2* LIG, ZUI en PVR
Klik hier om de uitreiking rechtstreeks te volgen!

*De namen van de coaches staan bij beide groepen. De leerling woont de bijeenkomst bij van de klas waarin hij/zij zit.

Woensdag 7 juli
16.00-17.30 6PI1* SIT, BEU, HEN, VEZ, EIJ, JGM en HOB
18.00-19.30 6PI2* KOE, SIT en EIJ

Klik hier om de uitreiking rechtstreeks te volgen!

Iedere bezoeker wordt vriendelijk verzocht zich aan de RIVM-richtlijnen te houden:
• De kandidaat neemt maximaal twee personen mee.​
• Om toch meerdere ‘bezoekers’ van de diploma-uitreiking te laten meegenieten,​ wordt iedere diploma-uitreiking via een livestream via Microsoft Teams rechtstreeks​ uitgezonden. Het linkje en instructies voor deze livestream worden op de dag zelf in​ een bericht op de homepage van de schoolsite geplaatst. Indien de kandidaat niet​ gefilmd wil worden, dan ontvangen wij daar graag uiterlijk donderdag 1 juli bericht over op [email protected]

Uitnodiging Diploma uitreiking 6 juli 2021
Uitnodiging Diploma uitreiking 7 juli 2021