?Kom naar de voorstelling Chill Out!

Welkom op Winchester High: een school waar iedereen alles op alles zet om een vredige leeromgeving te creëren, maar waar dit totaal niet lukt! Excentrieke leraren, pestkoppen die zelf ook gepest worden en leerlingen die alles op alles te zetten om er doorheen te komen – zelfs een mysterieus pilletje innemen wat eigenlijk een computerchip is.

?Deze chips, ook wel QUIPS genoemd, zijn er volledig op geprogrammeerd om jou te helpen – maar je dan moet je wel doen wat zij zeggen. ?️ Gelukkig is dat geen probleem, want de QUIPS weten precies wat nodig is om het beste uit jezelf te halen. En dat is echt alles. Ze willen alleen maar helpen! Ja, het leven op Winchester High zal snel vredig zijn – als de school ondertussen tenminste niet wordt opgeblazen, of iets dergelijks… ?

De leerlingen van het Picasso Lyceum repeteren al sinds november onder de begeleiding van zes oud-leerlingen. Dit stuk is zelfs ook wel heel bijzonder: het is een bewerking van het toneelstuk wat de leerlingen in 2020 eigenlijk zouden spelen, toen de voorstelling door coronamaatregelen op het laatste moment moest worden afgelast. Dit jaar, net zoals vorig jaar, zijn de leerlingen terug om te stralen in het theater van het Picasso Lyceum! ??

• Donderdag 23 maart – 20.00 uur
  • Vrijdag 24 maart – 20.00 uur
  • Zaterdag 25 maart – 20.00 uur
  • Zondag 26 maart – 20.00 uur

?Tickets zijn te koop via Greg & Baud. Klik HIER.