DELF diploma’s voor leerlingen 6V

Gisteren, 28 oktober, was het weer een feestelijke dag voor de sectie Frans en drie leerlingen uit 6V. Oscar Janssen, Fabiënne Landman en Dorine Samson kregen hun welverdiende DELF B1 diploma: Diplôme d’études en langue française.

Afgelopen maart is een groep leerlingen uit 5V begonnen met de online DELF lessen, gegeven door mw. Govaarts. In juni deden de drie bovengenoemde leerlingen examen en vlak voor de zomervakantie kwam de mooie uitslag dat ze alle drie geslaagd waren! De officiële diploma’s kwamen afgelopen week per diplomatieke post uit Frankrijk.

Hiermee eindigt het DELF avontuur nog niet voor deze leerlingen: ze hebben alle drie aangegeven door te willen gaan met als doel in maart 2022 hun DELF B2 diploma te halen!