DELF diploma (Frans) voor Azam

Oud-leerling Azam Jahangier was afgelopen maandag nog even op het Picasso. Hij werd daar in het zonnetje gezet door de sectie Frans en kreeg zijn officiële DELF B2 diploma uitgereikt onder het genot van thee en Madeleine cakejes, à la Proust?

Azam heeft afgelopen maart succesvol meegedaan aan het DELF B2 examen (diplôme d’études en langue française). In april rondde hij het PRE-university college in Leiden af. Vervolgens slaagde hij in juni voor het Gymnasium aan het Picasso lyceum en kreeg de wisselbeker vanwege de beste examenresultaten van alle VWO leerlingen. Tenslotte haalde hij in juli ook nog zijn Cambridge certificate voor Engels. Inmiddels is hij eerstejaars student Rechten aan de universiteit Leiden.

Kortom: Azam is een leerling waar we super trots op zijn en ongetwijfeld nog veel van gaan horen!