? Auditieoproep Picasso Toneel: ???????????????? en ?????????????

Het Picasso Toneel bereidt zich nu al voor op schooljaar 23/24. Dit schooljaar brengen wij niet twee maar ? producties op de planken! Naast het jaarlijkse schooltoneel en ThrillerFestival keert dit jaar ook het LustrumToneel weer terug. ?

???????????????? ?

Ook komend schooljaar dragen wij bij aan het Nederlands ThrillerFestival. Met een klein groepje van maximaal 10 leerlingen wordt er intensief gewerkt aan een bloedstollende voorstelling. Bij deze productie ligt de nadruk op acteren. Een geweldige kans voor iedereen die zich op het gebied van spel wil verdiepen!

Auditie: vrijdag 2 juni

Repetities: vrijdag en in de herfstvakantie

Voorstellingen: oktober 2023

Regie: Ward Koole & Ruben Rijnenberg

??????????????

Het Picasso Lyceum bestaat komend schooljaar 15 jaar! Ter ere van dit derde lustrum maken wij een heel speciale voorstelling. Leerlingen, oud-leerlingen, docenten, medewerkers en oud-medewerkers mogen hieraan meedoen!

Wij werken aan een grote voorstelling vol muziek, zang, dans, spel en spektakel. ??

Auditie: vrijdag 2 juni

Repetities: vanaf september op donderdag.

Voorstellingen januari 2024

Regie: Tarim Suurland & Marie Ossart

Wil jij meedoen aan één van deze voorstellingen? ? Meld je dan aan voor de audities! Je kunt je opgeven t/m 21 mei via DIT FORMULIER ⬅️?

???????????? ?

Schooltoneel is voor alle leerlingen die mee willen doen. Hiervoor hoef je dus geen auditie te doen want; toneel is voor iedereen! Voor schooltoneel kun je je volgend jaar aanmelden. De eerste (vrijblijvende) repetities zijn na de herfstvakantie. Je maakt kennis/verdiept je in spel, zang en dans. Natuurlijk is het vooral ook ontzettend gezellig! Er wordt ook gerepeteerd in de voorjaarsvakantie. Voorstellingen zijn in februari/maart.