Differentiatie en samenwerken binnen vakken economie

Vandaag werd tijdens het vak Economie het onderdeel belastingen behandeld. Dit is al eerder behandeld met Bedrijfseconomie. De leerlingen die beide vakken doen zijn zelfstandig op het nieuw ingerichte domein Exact aan de slag gegaan met enkele examenopgaven. Dit deden ze in groepjes waarbij ze elkaar hielpen. Op deze foto zijn Stijn, Senn, Niels en Dylian druk aan de slag met het maken van een liquiditeitenbegroting.

Elders op het domein wordt ook in groepsverband hard gewerkt door de eindexamenleerlingen. Het grote voordeel is dat de Economieleerlingen in een kleinere groep les krijgen en de Bedrijfseconomieleerlingen elkaar groepsgewijs helpen. Mooi om die zelfstandigheid bij veel leerlingen te zien.