Een week vol toneel

Vanaf november zijn leerlingen al bezig met het Picasso toneel. Van improvisatie oefeningen, zangoefeningen en dansoefeningen tot aan audities voor het daadwerkelijke stuk. Na de audities gaan de leerlingen aan de slag met de repetities van het stuk. Dit jaar is dat Robin Hood: Vrij als een Vogel. De leerlingen kijken vanaf het moment dat schooltoneel begint al uit naar de voorjaarsvakantie! Niet skiën, snowboarden of lekker uitrusten, maar de hele week repeteren.

De leerlingen die meedoen aan het schooltoneel zijn de hele week op school voor de repetities. De repetitieweek heeft een strak schema waarbij alle scenes, liedjes en dansjes meerdere keren worden gerepeteerd. Twee verschillende casts die repeteren, kijken, leren en genieten van elkaar.

Na deze week zijn er nog verschillende repetitiedata en zal er uiteindelijk een voorstelling worden gespeeld!

De speeldata zijn op:

31 maart – avond (premiere)

1 april – avond

2 april – middag avond

3 april – middag avond

Hou de site in de gaten voor de kaartverkoop.